songulce ben serklajdan dolayı yaklaşık iki aydır kullanıyorum, kaslarımı rahatlatması ve tuvalet sorunu yaşamamak şçin , evet doktorumda söyledi suyu azaltma ihtimali var ama kuşlanmamız gerekiyor diye, bende her gün içtğim suyun üzerne yaklaşık bir litre çıktım, ve suyumda hiç azalma olmadı, muhtemelen bu hafta bırakacağız , çünkü suyı azaltmaktan ziyade doğum sonrası bebeğin kaşp kapakçıklarının açılıp kapanöa süresi gibi bişi varmış çok kullanıldığı durumlarda kalple ilgili risk yaratıyormuş, doktor kontrolünde ve ne kadar az kulşanılırsa o kadar iyiymiş, ben sadece haftada iki defa aldım ve içtiğim su miktarını arttırdım.