Nehirr88k ben canım 8 senedir olmuyordu esimde bi sorun yoktu benimde sadece biraz prolaktinim yüksekti ilaçla düştü yine olmadı ocak başı cocuk için hacamat yaptırdım mart ayında son adetimi oldum 8 nisanda 5 haftalık hamile olgumu öğrendim simdi herkese söylüyorum hacamat yaptırın diye hiç bir zararı yok üstelik ama işinin ehli insanlara yaptırmak gerek