Deletedmom090 Nehirr88k bir arkadaşimin olmuyordu ve hacamat olarak hamile kaldi bebegi dogdu bile birde ayri bir sitede hacamatla gebe kalanlari okumuşdum
Nehirr88k Sumeyye_g bende adet sancısı icin yaptirdım ama yapan kişi çocugu olmayanlarada aynı şekilde yapılıyor dedi ne kadar doğrudur bilmiyorum merak ettim 😊
Sumeyye_g Nehirr88k bilemiyorum adet sancısı için yapılır ama çocuk için duymadım araştırmak lazım ama faydasını gördü annem kardeşim
Rmysa_29 Benim oldu galiba galiba diyorum 1senedir olmuyodu bebegim.fitik için yaptırmıştım ağrılarım düzeldi eskisi gibi olmuyo şuan 25 haftalık hamileyim.vucut iltihap ve kirli kan atiyo biseleri duzelttigine eminim hem de sünnet.bi deneyin derim.
Nehirr88k Duygu_ yok canm tabiki hacamatın faydası var ama bebek icin değil enazından bende etki etmedi 🙄 ben şuan hamileyim ama tedaviyle
Duygu_ Nehirr88k yaa o zaman hiç bulaşmayım canım🙈 aşılama yaptırayım diyorum sen nasıl kaldın acaba?Sağlıcakla al inşallah kucağına🌸
blueberyy00 Nehirr88k ben yaptırdım baş ağrısı için ve birde bel boşluğuna adet olurken ağrıyan yere yapan kişi rahime ıyi geliyor burası demişti ama çok iz kaldı bende ya iz kalmasu normal mi
Nehirr88k blueberyy00 bilmiyorum canm bende kalmadi ama bazı ciltler hassas oluyo oyüzden belkide seninki hassas olduğu için kalmış olabilir
Nehirr88k Duygu_ Amiin insallah canm bnim ben tüp bebekle hamile kaldım sen bilirsin fayda gören insanlar var yok diyemem ama vakit kaybetmek istemiyosan aşılamanı yaptır bence