Geçen hafta ikili test için kan vermiştim. Doktorum ense kalınlığı ve burun kemiği normal demişti. Bugün kan sonuçlarını gösterdim Papp değeri çok düşükmüş kağıdı gördüğü an bi kaç dakika duraksadı ne diyeceğini bilemedi. Sonra bebeğe bakmak istedi baktı. Diyarbakırda bi hocaya yönlendirdi ona görünmemi söyledi. Şuan çok kötüyüm. Aynı şeyleri yaşayan var mı