derinmilatuncay Hllswm yok hiçbişey olmuyor ben bıraktım bebek gayet sağlıklı zaten bıraktırmalarındaki amaç kanama olmasın ve sezeryan da ameliyatta kan kolay pıhtılaşsın diye
Seydaaaaaa Sehamehmet bir bildiği var demekki canım öyle söylediyse sağlıkla kucağımıza alalım inşallah bebişlerimizi 🙏
Deletedmom2224 Serifecelik yan etkisi yok acı değil biraz yanma okuyor ama geçiyor sonuçta herşey bebislerimiz için değil mi 😍