Seda5892 cnm bende bahadır kullanıyorum saati bazen değişiyor dr uma sordum fark etmez ama unutma yap sürekli dedi bide havasını hiç almıyorum bazen morarma yapiyo 17 haftalık oldum acaba göbekten vurulmayı birakimi baya çıktı göbek çünkü arada bacaktan oluyom da