ezoterik bende öyleydim artık akşamları karnıma dokunamıyordum taş gibi oluyordu 11. haftaya girdim sanki o gaz azaldı gibi akşamları daha az şişiyorum bence zamanla düzelecek gaz için ne yapsam da fayda etmedi çünkü aşırı da mide kazınmam var yemek saatim geldi mi o bikaç dk bile gecikse kazınma ağrıya dönüyor çok sinir bozucu bişi atıştırsam da geçmiyor