Elena3838 Zeynepzeze benim de baya zor gecmisti mide agrilari kramplar kucaginiza alinca hepsii geciyor insallah hayirla kucaginiza alin
Esraozturk92 Zeynepzeze aynen çalışıyorum Allah'tan işim ağır değil . Sanırım sonraki haftalarda da uyunmuyor . Siz neden uyuyamiyorsunuz
Zeynepzeze Esraozturk92 Ağrımadık bir yerim yok son zamanlar gerçekten çok zormuş.. Birde gebelik zehirlenmesi çıktı tansiyonum yüksek 37 haftaya gireceğim belki de sezeryan ile alalım diyecek doktorum
Bsralsn Hgelif kızım geldi gözümün önüne şuan 😂 1 saat önce su istedi götürdüm uykusu kaçmış demek ki anne gel beni salla diye bağırıyor 😂 ama maalesef topuğumda galiba topuk dikeni çıkmış sallamayı bırak koltuğa bile uzatsam batıyor 😞😞
Hgelif Zeynepzeze birlikte uyuyoz 😊 ben yanından kalktm çişe😊 kalkar kalkmaz basladı anne annee didme 😊
Simos44 Bsralsn gebemisiniz bilmiyorum ama topuk dikenine birebir ve hamilelikte yapılır mı bilmiyorum. Şişeye su doldurup dondurup diken olan yerle yuvarlayarak Masaj yapmak geçiriyor.annem yıllarca çekti bunu bi süre yaptı ve kurtuldu hiç bişe kalmadı
Simos44 Esraozturk92 erken uyuduğunuz için 6 saat uyuyup uyanmanız normal en az 10.30 a kadar dayanın
Bsralsn Simos44 evet 14 haftalık hamileyim onu bana eşim de yapıyordu içine kaynar su koyuyordu ayağımla sürekli çeviriyordum
Simos44 Bsralsn kaynar su damarları genişletiyor ama donmuş olan tam tersi daraltıp zamanla yok ediyor.
Esramese Zeynepzeze emzirme moduna gectik saat 05:26 hala ayaktayım yiyosa uyu anne karni tekmelerine benzemiyo uyuyun 😁😂😂😂😁
GulendamEsra 🙋♀️ şiddetli sanciyla 18.00 da hastaneye geldim 35+3 teyim, ebe 1 cm açıklığın var dedi ama doktor muayene bile etmedi, sancıların az, enfeksiyon olabilir dedi, sansima kendi doktorumun da tam nikah gününu bulduk, baska doktor olunca cok uzuldum, suana kadar bi gram uyumadim daha gözlerimden uyku akiyo😩