Diilekk21 Zeynepzeze Bendeee daha doğurmadan bu kadar uykusuzluk 😔 nefes alıp vermekte zorluk çektiğim için uyuyamıyorum son bir haftadır sanki birnin eli boğazımda öle zorlanıyorumm artık vakti gelsinde doğsun istiyorumm
Busraasel6776 Zeynepzeze maalesef ki 38+4 hastalığım artık gelsede rahat rahat yatsam diyorum . Uyumayı geçtim 😣
Zeynepzeze Busraasel6776 Son zamanlar çok zormuş nefes alamıyorum nerdeyse kendimi taşıyamıyorum her yerim ağrıyor 😒
Esraozturk92 Ben daha 13 haftalık hamileyim. Benim de şöyle bir problemim var akşamları çok uykum oluyor işten geldikten sonra hemen uyuyorum 9gibi ama sabaha kadar uyuyamıyorum bu saatlerde uyanıyorum gece kuşu gibi 🤦
Zeynepzeze Esraozturk92 İşten geldiğiniz de bir kaç saat sabretseniz gece uykusu daha dinlendirici olur aslında sizin için
Simos44 Esraozturk92 erken uyuduğunuz için 6 saat uyuyup uyanmanız normal en az 10.30 a kadar dayanın
Esraozturk92 Zeynepzeze aynen öyle yapmam lazım ama televizyon izlerken uyuya kalıyorum resmen 🤦 düzene girer inşallah
Esraozturk92 Zeynepzeze aynen çalışıyorum Allah'tan işim ağır değil . Sanırım sonraki haftalarda da uyunmuyor . Siz neden uyuyamiyorsunuz
Zeynepzeze Elena3838 Amin sağolun, güle güle büyütün miniğinizi 🌸 Ama şu ağrılar falan varken hamileliği özleyeceğimi zannetmiyorum
Elena3838 Zeynepzeze aminnn insallah. siz de hayirla kurtulun insallah anliyorum sizi Allah yardimciniz olsun sifa versin ❤
Elena3838 Zeynepzeze benim de baya zor gecmisti mide agrilari kramplar kucaginiza alinca hepsii geciyor insallah hayirla kucaginiza alin