iremgorlensnsnsn Şuan karnım çok ağrıyor ve batıyor. Karnımın sertleştiğini hissediyorum ve dokununca gerçekten sert. Eşim uyuyor uyandırıp acile gidelim mi yoksa normal bişey mi yerimde duramıyorum
aslimutlu1 iremgorlensnsnsn canım kanaman vs yoksa normal o haftalarda benimde oluyordu sertlesme , o gaz işte . Hafif batma gibi oluyorsada o da rahmin büyüdüğü için benimde gecelerş öyle olurdu .
CerenAkbulut iremgorlensnsnsn yanlış anlamayın lütfen, ilişki falan yaşadıysanız özellikle ilişkiden sonra hangi hafta olursa olsun kasık bölgesi çok sertleşiyor, bir kaç saate geçiyor.
Tugceee123 iremgorlensnsnsn o haftalarda bebek zaten fasülye kadar oluyor kasılma olayı 18 haftadan sonra olur en erken 🤚
Minedemir15 iremgorlensnsnsn daha çok erken sertleşmesi 30 larda sandım ağrı olurda sertleşme ilk defa duyuyorum bilemedim için rahat etmiyorsa acile git cnm
Minedemir15 iremgorlensnsnsn hm bn karnın komple sandım şiddetli bi ağrın ve kanama yoksa srn yoktur inş belki bebek kendine yer açıyodur
iremgorlensnsnsn aslimutlu1 tualetimi de yaptım ayıptır söylemesi gazımı da çıkardım geçmiyor hiçbir türlü terledim resmen acıdan
aslimutlu1 iremgorlensnsnsn rahmin genişleyip büyüdüğü için olabilir . Uzan ayaklarının altınada yastık koy . Dinlenince gecer .
iremgorlensnsnsn CerenAkbulut yok misafirlikten geldik orda da hiç iş yapmadım ağır falan kaldırmadım birden girdi ve duramıyorum
CerenAkbulut iremgorlensnsnsn kanamanız yoksa şuan için endişelenmeyin. Allah korusun kanama olursa hemen doktorunuzu arayın veya acile gidin. Acil şifalar diliyorum.
iremgorlensnsnsn Duuyguum denedim karnıma masaj yaptım gazım çıktı tualetimi de yaptım ama hala daha çok kötü acile gitsem bunun için mi geldin dicekler ama duramıyorum
aslimutlu1 iremgorlensnsnsn özel aciline gidiceksen git 🙄 bende gitmiştim , gayet normal demişlerdi .
aslimutlu1 iremgorlensnsnsn insallah gecer , gecmezsede için rahatlasın git baktır . Randevun ne zman yakın tarih mi acaba?
CigdemG Şuan aynı ağrıdan ve sertlikten dolayı acildeyim ve resmen kan tahlili idrar tahlili sonucu beklicem 1 saat daha ağrı ve sancı karışık gaz diye düşündüm ama yok değil 28+5 benim ki ve her akşam çok hareketli olan çocuğum bu akşam kımıldamadı bile beni korkutan da o oldu acile geldikten sonra hareket etti Allahtan şuan sonuç bekliyorum 😥😥😥