sarikiz1 ben 27. Haftadan beri erken doğum riskim var 2 günde 1 ya da en geç haftada 1 hep hastanedeyim ve her gittiğimde alttan muayene olup rahim ağzını ölçtürüyorum o yüzden maalesef ağdaya gidicek kadar serbest bırakamıyorum her gün temizlenmem gerekiyor aniden doğum olabilir ya da aniden muayene olabilirim diye ama zaman olarak bence en geç 37de yapılmalı ağda falan 37den sonra her an gelebilir