Dilekdemir ben de 36. Haftadayım. Bel ağrım başladı, yürümekte ve yatmakta zorlanıyorum. Doğum için henüz tarih almadım. Ben sezeryan istiyorum, doktorum normale ikna etme çabasında🤣 ama inanılmaz korkuyorum normal Doğumdan. Bebişin odası ve kıyafetleri hazır, heyecanla bekliyoruz🙏🙏