Tugba12345 ya benim hemen hemen her gün günde 3-4 kez yaşadığım bişey. Belimden çok fena sancı giriyor olduğum yerde hopluyorum ama nst de sancı çıkmıyor açılmam yok. Ve vajinada batma ve baskı ağırlık oluyor. 3600 gram olduğu için baskı olması normal dedi doktor. Sancılar da yalancı. Normal Doğuma hazırlanıyorsun ondan dedi. Kasılmalarım her gün 4-5 kez oluyor. Kafamda sürekli bugün doğurcam mı acaba diye düşünmekten delirmek üzereyim 😬😁