Tugba12345 canim ben 3 haftadır aynı şikayetlerdeyim37+1 ama 2 hafta onde gidiyor kasilmalar normal bebek assağı iniyor iki gun once girdim nst ye sancım 60 70 ve üstü çıkıyo 2 cm acilma var dediler gönderdiler 8 gun once de saat aksam 6 dan 12 ye kadar sanci cektim gittim 3 cm acilma ve ayni sancilar gene eve geldim yani korkma 5dk da bire inerse sancın ve ayni aralıklarla devam ederse dogum başlıyo demek