Medinedundar Melek42 benimde 3 tu baya düşüktü 2 hafta yataktan çıkamadım elden ayaktan düştüm resmen 11 ve üstü olması lazım
Mervednr Melek42 ben talasemi hastasıyım kanım hamilelikten önce 4,5 falandı şimdi 7 olmuş 36. Haftadayım doktorum bu şekilde doğum çok riskli olur dedi. Kan takviyesi yapcaz dedi haftaya kadar kan bulcaz bide A Rh negatif zor bulunuyor dedi bakalım ne olacak
Aysegnl51 Melek42 Canim pekmez ,hurma , ceviz ,badem ici kuru üzüm gercekten her gün bunlardan ye 2 hafta da toparlarsin azar azar abartmadan ama her gün düzenli. Sevmiyosan bile zorla kendini bebegin icin .
Melek42 Medinedundar 32 haftalık hamileyim doğum için korkuyorum ya bişey yaptınız için kansızlık için
Hllswm Medinedundar 3 diye bi hemogram olamaz.. O ferritin değerinizdir 3 olmus olsa zaten direk komaya girersiniz
sevgitekes Melek42 çok düşükmüş gerçekten haftaniz da ileri nasıl fark etmediniz halsizlik çok olur genelde benimde 11 di dut pekmezi içtim her akşam iki üç tatlı kaşığı 12 ye yükseldi kullanın az kalmış doğuma kan önemli
Medinedundar Melek42 senelerce zaten hap şurup kan ilaçları kullandım fayda etmediği için bide çok düştüğü için doktorum kan serumu yaptı 2 haftadır çok iyiyim halsizlenemiyorum temizlik yemek yorulmadan yapabiliyorum doktorunuza bunu bi danışabilirsiniz
1234567bsr- Canım benım kanım ilk hamılelıkte 11 di sımsı 3 aylıgım doktor test yaptı kan ılacı gerek olmadıgı takdırde vermek ıstemıyorum mıgdeyı cok kotu yapıyor dedı bır test yapalım ona gore verelım dedi. Testte kan degerım 14, bucuk cıktı doktor cok sasırdı nasıl yuksettın boyle dedı demek kı ıyı beslenmeyle olabılıyormus dedı. Ben bunu duzenlı olarak kırmızı et yememe bagladım
Sumeyraerva Melek42 cok dusuk doktorunla konus ve arttirmanin bi yolunu bul bence benimde 7 iydi inanilmaz etkisini hissediydum unutkanlik halsizlik ve birsuru sey tansiyonumu bile etkilemisti ilk basta ilacla sonra igneyle duzeltmeye calistik olmadi en son seruma katilan kan tuplerinden aldim onlarla biraz duzeldi ama dogumdan sonra kan almak zorunda kalmistim iki dogumumdada sonradan kan aldim ilkinde iki unite ikincide bir unite almistim sezeryandi dogumlarim pekmezle kuru uzumle destekle ama mutlaka doktorunla konus arttir
Medinedundar Hllswm bizzat 3 tu hastanelik oldum zaten 2 hafta kendimde değildim çok şükür iyiyim şuan
espalp Melek42 ben kan ilacı içemiyorum alerjim varmış 🤷♀️ Eğer değer yükseltmek istiyorsanız bademi cevizi falan boş verin kırmızı et yiyin yiyebildiğiniz kadar. Onun kadar etkili başka bi şey yok. Kırmızı et içerisinde de en hızlı etki kuzu etinde 🙏🏻 Şekeriniz yoksa sabah aç karnına pekmez de iyi gelir. Ama etten daha iyisi yok. 35 haftadır kan değerlerini sürekli takip edip ona göre beslenen biri olarak 🙏🏻
Hllswm espalp etin yanında da bol limonlu salata😍 bende demirim yüksek kalsın die yogurttan ayrandan sogudum... Yemeğin yanında cok ayran içen biriyim oda demirin baglanmasını engelliyo kalsiyumdan dolayı o yüzden artık nerdeyse hiç yemez oldum yogurt mideme de dokunuyo zaten 😰
uleKseTop Melek42 çok geçmiş olsun ilk hamileliğimde bende aynıydım süt çay tüketme mümkünse canım siyah kara üzüm var kuru çekirdekli oda güzel kan yapıyor inşaallah işe yarar Rabbim şifa versin
Ecemsbaby Melek42 doktorun kan takviyesi falan verir artık sanırım çok düşükmüşş 😐 ben kansızlık için demir ilacı alıyordum hamilelik öncesi, bu ay 15 çıktı doktor hala ara ara iç diyor doğum sonrası kan kaybına karşı vücutta kan olması önemli sanırım
Elifasya Melek42 bnm 9 bucuktu ve ben yerimden kalkamiyodum seni düşünemiyorum allah yardim etsin ve ne gerekiyosa yap yoksa dogumdan sonra kendine gelemezsin . Ne gerekiyosa yap hemen allah yardim etsin.