ikincibebek2 üç yıl cnm,
ne gibi bi riski varmış acaba. ben denemek amaçlı doktoruma ben sezeryanmı olsamki gene yara felan içinden patlar matlar zorlarken dedim, bana dediği sen bilirsin ama o dediklerin 1000 de 1 bile değil 2 seneyi geçmediyse anca 1000 de 1 demişti. doktorum da bursalı bu arada. o da anlam veremiyo neden ssvd olmayacağını