eminearikan ssvd yapan birini buldum sonunda 😍allah analı babalı büyütsün sağlıkla 🥰 ben daha yeni Doğum yaptım 3 ay oldu 10 saat suni sancı aldım 8 cm açılmam vardı ama Türkiye de özel hastaneler özellikle normal Doğumla uğraşmak yerine sezeryanı tercih ediyorlar doktorum oksijensiz kalıyor bebek seni sezeryana alıcam diyip Doğumhaneden çıkarttı beni sezeryana alındığımda doktor eline kordonunu dolamış o yüzden gelememiş dedi ama internetten araştırdım kordonu boynuna 2 kere dolaşmasına rağmen normal Doğum yapan doktorlar var benim Bebeğim eline dolamış Doğumda enfeksiyon kaptım dikişlerim açıldı o yüzden bir daha doğurursam normal olsun istiyorum siz ssvd yi önerir misiniz riskli görüyor burda doktorlar yapanlar da çok uçuk fiyatlar istiyor ne kadar süre sonra ssvd oldu ? Biraz uzun oldu kusura bakmayın