berilzumrut511 kesinlikle ben de bu kadar sabırsızım ama insanın başına kötü şeyler gelince sabretmeyi öğreniyosun hayal kırıklığını bi kere öğrenince birdaha yaşamak istrmiyorsun kimyasal gebelik geçirdim bundan önce o yüzden kötü bir şey duymak istrmiyorum inşallah hayırlısıyla alırız kucaklarımıza 😘