berilzumrut511 Tanışıp fikir alışverişi yapalım bebişlerinizi gördünüz mü kalplerini dinlediniz mi ben henüz göremedim kese daha yeni gözüktü
Nazzz1310 berilzumrut511 keseyi 5 haftalıkken gördük cnm 6 hafta 2 günlük suan 7.haftamızda kalp atışı için gidicez inşlh duyarız❤️
Mervesalan berilzumrut511 aynen benimde öyle oldu . Bende 6 hafta 3 günluk hamileyim fakat daha keseyi görüyor kalp atışını 3 5 gün sonra duyabilecegimizi söyledi
Lsbebisim berilzumrut511 Bebişimizi de keseyi de gördükk :) bir hafta sonra kalp atışları için gidicez inşallah :)😍
berilzumrut511 Nazzz1310 bende son adet tarihime göre 6+5 im yeni keseyi gördük 2 hafta sonra kalp atışı için çağırdı
berilzumrut511 Rbidrmz Rbidrmz bende 6. Haftada keseyi yeni gördüm 2 hafta sonra kalp atışı için gel dedi çok heyecan verici günler geçmiyor💞
prenses_annesii2603 Kalp atışlarını 7-9 haftaları duyuluyor canım az bi zamanın kalmış inşallah duyarsınız
berilzumrut511 spiker_anne maşallah ne zaman çağırdı doktorunuz bende 6 haftalığım 2 hafta sonra bebeği görmek için gel dedi
LittleAnne 6 + 4 oldum bende canım keseyi gördük ama kalp atışını duymadık normalde bu hafta gel dedi doktor ama kime sorduysam 7 ve 8. Haftalarda duymuşlar o yüzden bir hafta daha beklicem sonra insanın içine kuşku giriyor acele etmiyorum o yüzden
berilzumrut511 LittleAnne en iyisini yapıyorsun sabredebiliyorsan bekle ne güzel benim eve ultrason aleti alasım geliyor hergün doktora gitmek hergün görmek istiyorum😂😂😂😂
Busbusvehashas 6+6 yız yarın kalbini dinlemeye gel bakalım dedi doktorumuz Allahtan duam inşallah sağlıkla dinleriz gerçi erken bir süreç ama ultrasonda bebeğin haftası benim hesabımdan öndeydi. Belki o etkiliyordur
Beyza78 5 haftalık keseyi gördük hareketlenme gördüğünü söyledi doktor kalp atışı içinde 2 gün sonra için randevu verdi ilk kez gördük bugün :)
berilzumrut511 kayasli kayasli aaa aynı günlerimiz bugün benimde saat 12 yi geçtiği için 6+5 olduk senin son adet tarihin ne
Beyza78 @ceycey_1992 ceycey_1992 inşallah canımm hepimiz bebeğine sağlıklı güzel bir şekilde kavuşalım inşallah ❣️💐
berilzumrut511 Freshmom bende 6 haftalıkken anca keseyi gördük doktor 5 haftalık olarak gözüküyor 2 hafta sonra gel kalp atışı için dedi :(