Defnenaz Superfreshlerim Superfreshlerim ben de o vitaminden kullanıyorum ayrıca 5 mglık folibol kullanıyorum. Ve bu haplara başlayalı gebe kalamıyorum 2-3 aydır. Acaba hormonlarımı mı yükseltti.
Superfreshlerim Defnenaz bunlarla bir ilgisi olduğunu zannetmiyorum, doktora gidip muayene oldunuz mu gebelik düşünüyorsunuz diye? Hormonlarınıza bakıldı mı, eşiniz sperm testi verdi mi?
Deletedmom2224 Yello hamile kalmak için düşünüyorsanız inofolic combi kullanın. Onun dışında folik asitler hamile kalmak için kullanılmıyor sadece kalınırsa bebeğin sağlığı için
Legolast Yello Follatro kullanıyorum doktorum tüp bebek doktoru önceden folbiol kullanıyordum hemen değiştirdi..
Seda_123 Yello Ben önce sağlık ocaginin verdiği folbiolü kullandım fakat kendi doktorum onu kullanma dozu yüksek dedi diofol vermişti 3 aya kadar kullandim hic sıkıntı yasamadım kiloda almadım
Yello Tazeanne0134 öyle yapıcm kuzumda esımın sperm testı %65 harekteız %40 toplam hareketlılok varmıs doktor gayet ıyı demıs ama ıcıme suphe dustu ve bız 6 gun ılıskı yapmadık sonuc oyle cıktık acaba sureden dolayımıdır
Tazeanne0134 Yello valla en ufak bi fikrim yok kuzum diyorum ya içinde bi şüphe varsa eğer Ba ska doktora git rahatlarsın
Deda Yello Folik trio kullanıyorum. Önceki hamileliğimdede kullanmıştım. Bebeğime çok faydasını gördüm ben