Melikeeeerm yok estağfurullah çok iyi anlıyorum seni ilk zamanlar bende süreki bişeyler okumak başına gelenlere sormak istiyodum gayet normal 😊 bana 3 doktorda lavoba harici kalkmicaksın dedi 1 ay bile zor tutarız belki dedi ama çok şükürki 3 ay geçti bileee herşeye çok dikkat ettim lavoba harici kalkmadım duşta uzun kalmadım sıcak su zaten yasaktı bu şekilde yani