R_abia şüphe yok canım benim ikiz gebelik, risk olmasın diye her kontrolde bakılıyor, 35 yada 31 di ölçtüğünde ama birden açılan falan oluyormuş ya korkuyorum, gece 1 tane progestan içiyorum gündüzde hiç ev işi yapmıyorum valla yatırorum sadece yemek yapıyorum o kadar, sürekli yatman gerekli demedi ama korktuğum için yatıyorum ben