Merve6475 Rbs111 kuzum bi baksana adete 5 gün kaladan itibaren yaptım bugün 3 gün var adete en son ki alttaki
Merve6475 Rbs111 ya dün daha silikti öncekinden bugün dahada koyulasmıs ümitlendim sanki yine ihtimal vermiyorum gerci de insallah vardır canım bide 4 gündür kasık agrım var ya adet olacakmıs gibi sendede oluyomuydu testleri yaptıgın sürecte
Rbs111 Merve6475 adet oldum diye kaç kez lavaboya gittim anlatamam. Belime kasıklarıma adet sancısı giriyordu . Islaklık hissediyodum tüh oldum diyodum o kadar emindim adet olduğuma. O yüzden adet ve gebelik belirtisi hep aynı
Merve6475 Rbs111 benimde öyle ya karnım hep huzursuz bide sıkıntımız var eşimde ihtimal vermiyorum o yüzden ama ne bilim insallah vardır bugün nöbete gidicem kan versem cıkarmıki
Merve6475 Rbs111 canım ben yine seni meşgul edicem de simdi ben bu testleri gebelik takibi icin yapıyorum ya sen yaparken testleri saatlerine dikkat ettin mi bide sıvı alımına falan
Rbs111 Merve6475 yok canım takip etmedim su içip yapıyodum testi . Sabah akşam hiç dikkat etmedim . Ama beklemek lazım diyolar sıvı alımında sonra 1 saat diyolar
Merve6475 Rbs111 bende dikkat etmedim canım ondan mıki koyulasıyo diye düsündüm iyice takmaya basladım olmıcagını bile bile
Deletedmom00313 Rbs111 28-29 günde bir adet görüyorum 1 ağustos adet başlangıcım bugün 30. Günüm gebelik testi yapıcam hangi marka yapsam doğru sonuç alırım sizce?🙄
Deletedmom00313 Rbs111 markası neydiki ben miratech aldım bi zaman yalandan çizgi çıktı iki testtede kan verdim negatifti oyuzden karar veremedim canım ya 🤦🏻♀️ Eczaneyede eşimi yolladım valla 😂