Sevgimom1 Benim bir yumurtaligim sorunlu ve tedavi olarak hamile kalabilecegimi söylemisti doktorum önceleri. 36 yasinda Hic beklenmedik bir anda hamile kaldim ve bu mucizeyi yasadim cok sükür Rabbime. Ertesi sende tekrar beklenmedik anda hamile kaldim hemde ikiz yavrularima cok sükür Rabbime. Yani diyecegim o ki eger Rabbim anlina yazdiysa olur zaten. Ayrica bende cit kirildim zayif bir kadin degildim hamile kaldigimda...Rabbim hayirlisiyla seni de evlat sahibi yapar insAllah 🌹🌹🌹