Srknsmg İnş sağlıkla yaşar.. İsim seçerken nacizane tavsiyem kulağa hoş gelmesi de önemli ama en önemlisi anlamı🤗.. Kulağa çok hoş gelip anlamı olmayan bir çok isim var😬.. Biz Yekta Öktem istiyorduk.. Ama Yekta tek, biricik anlamı olunca kararsız kaldık.. Agah’ a karar verdik sonra.. Umarım sağlıkla gelir🌸..