Arkadaşlar bende suan 25+6 dayım. Aile genetiğimde seker var normal yukleme yapmadan tahlılde tokluk 196 çıktı😔😔doktor diyet başla ıkı haftasonra gel inmeZse insülin başlıycaz dedi.zaten bebeğim 22 haftada kilosu normaldı bu hafta 2-3 hafta onde kilosu sanırım şekerden😔SiCe insülin kullanmaddan başarabilir miyim. İnş bebeğime bi şey olmaz sağlıkla alırız kucaklarımıza 🙏🙏bi de endokrine diyestisyene gitmeli miyim. Genel olarak bılıyorız neler yenmeli yenmemeli ama😔