Deletedmom6 ZeynepTuanaa yok kendi memeleketimde söylediler bizde ankarada daha iyi hastane doktor olduğu için tekrar gelip orda da baktırmak istedik
Deletedmom6 ZeynepTuanaa Orda da aynısını söyledi aldırmamız gerektiğini söylediler bizde orda aldırdık
ZeynepTuanaa Deletedmom6 Canım bende tokatta yaşıyorum burdaki doktorlarda bana öyle diyor ankaraya gittim orasida aynısını dedi ben aldırmam dedim allahım ne verirse ona raziyim dedim
Deletedmom6 ZeynepTuanaa Kaç mm peki kafasında ki sıvı çök tehlike sayılmaz doğumdan sonra sizi zor bir süreç bekliyor sadece bnm de omuriliğin deki sıkıntı olmasaydı aldırmazdım ztn peki sıvı kaç mm ?
Deletedmom6 babynihan Aydan Biri gerçekten çok iyiydi başka bayan bir doktor vardı o da çök ilgilendi ailemin yokluğunu hissetirmediler gerçekten.
Hayal_12 Deletedmom6canım size kaç mm dediler sonrasında bebeğinizi doğurdunuz mu şu an ne durumdasınız.Bize de aynı teşhisi koydu doktorlar 19a 21 mm diyorlar.ama ben ümidimi asla kaybetmedim sizden de bilgi almak istedim