Smg38 Smg38 Allah yardımcın olsun canım çok üzüldüm.. benim birinci bebeğim trizomi 18 idi. Ben çok geç haftalarda öğrendim hasta olduğunu. Karnımdan bebeğin sıvısını aldılar amniyosentez deniyor ona. O günün gecesi bebeğimi kaybettim maalesef. Bu testi çok yaptıran var bazısı ölebiliyor bazısı hayatta kalıyor. Ben o yüzden kan testi nifty test yaptırarak öğrendim bu gebeliğimde. Bebeğe zarar gelmesin diye. Sonuç temiz çıktı şükür. Hidrosefali yanlış hatırlamıyorsam
@Muhammedamine arkadaşın önceki bebeğinde görülmüştü. O açıklamıştı. Benim ilk gebeliğimde de karşılaşıyordum onunla ama şuan hala aktif mi bilmiyorum canım bi sor istersen. Allah şifa versin sabır versin