Gamzelianne1453 Betulzeynep19 kafana takma hic tavsiyem siteyi komple sil hamile kalmak icin caba sarfetmeyi birak onumuzdeki ay kalirsin ben 2 hamilelegimdede bu sekilde kaldim :₺
ece_18 Üzülme bnde 2 3 ay bir kafaya takmıştım adetim gelmeden bile testler yapiodum cidden kafaya takmayınca oluyomuş o ay eltim rahatszilasti 1 hafta felan bnde kaldı oraya gittim felan derkn unuttum o fikri . Sonra çok uyumaya başlamışım eşim diyor noluyor sana diye bir düşündüm 2 gün geçtiğini fark etmiştim ve hamileydim . Şimdi 27 haftaligiz allahım kimsenin kucağını boş bırakmasın umudunu hiç yitirme
Betulzeynep19 ece_18 çok istiyordum kızımın acısını belki bir nebze giderir diye sırf o yüzden ama olmasığını duyunca bikezdaha yıkıldım
Akfth Didemxy he cahilce senin kadar bizde okuyoruz heralde ilk pozitif cikmis diye dedim Ihtimal olabilir yani Nasil cahil sifatina soktun hemen bilmem 😏
Didemxy Aysekadir benim yazdığım kişinin yorumuna baksan anlarsın öyle yazmış her gecikme bir cocuktur yazmış
MrsClk Canım duruyorsa testin tarihine baksana.. geçen sene başıma geldi 1 hafta geciktim test yaptım çok net pozitif çıktı hatta inanamadım tekrar yaptım o da pozitif çıktı.. 2 pozitif test yani, kan verdim 0.100 çıktı🤦🏻♀️ Eve gelince aklıma geldi bir baktım tarihleri geçmiş. Gidip eczaneyi yıkasım geldi o hayal kırıklığıyla çünkü testleri 1 gün önce almıştım
Aysekadir Betulzeynep19 kanda yükselip bir anda son buluyor canım doktora gidip kan testi ver benimde 3gun gecikmisti kan tahlili yaptik çıktı 1 hafta sonra adet oldum doktorum kimyasal gebelik dedi tabi seninde olcak diye birşey yok fakat bir haktır istersen testlerde bozuk çıkma ihtimali çok düşükmus cunku
Mlkemrecre Betulzeynep19 pozitif çıktıysa doğru oranı daha yüksek oluyor Bnce kan testi yaptır..İnşAllah hayırlsıyla vardır ..
Mlkemrecre Betulzeynep19 hayırlısı olsun canm..üzme kendini.. Rabbim tez vakitte siZede nasip etsin.. biz korunmayı bıraktıktan sonra 4 5 ay sonra hamile kaldım..geç döllenme oldu. ..vakti gelince Rabbim en güzel şekilde nasip eder inşAllah..Allah isteyen herkse nasip etsin
Betulzeynep19 Gizemciim araştırdım canım galiba öyle oldu ama doktorum neden böyle birşey söylemedi anlamadım
Gizemciim Betulzeynep19 ben ilk dusugumde cok aglamistim boş dış kimyasal gebelik hepsini anlatti sonra da o kadar cok arastirdim ki ezberledim. değer biranda düşer ve kanama başlar (kese oluşmaz ve bebek rahime yerleşmez) lütfen üzulme sil gözyaslarini tekrar müjdeli haber alinca da bana yaz 🐣 sevgiler 💕
Betulzeynep19 Gizemciim canım ben bebeğimi kaybettim 35 gün önce o yüzden bi bebk istiyodum hemen çünkü kızımj düşünmekten kafayı yedim pozitif çıkıncada okadar sevindim ki aöa malesef kursağımda kaldı
Gizemciim Betulzeynep19 tekrar olur inşallah ümidini kaybetme. hem olmuş zaten bak. demek ki sende yada eşinde problem yok. yine yüzün güler inşallah başın sağolsun kızın için 😓😓