1ogrencianne netten arastırmayın zaten herkes bişey yazıyor orlarda doktorum kendini kasma hiç bişey olmaz dedi eğilip bakmıyo parmağına jel sıkıp parmağını hafif ittirip bakıyor yani en fazla 10 saye sürüyo acısız mutluluk olmuyo ama inanın öyle bi acısı yok muayeneden sonrada 1 saat falan cok az ağrı oldu bende geçti sonra biz daha normal doğum yapıcaz bu çatı muayenesi vızz gelir ama bize dimi 😊😊