Melegimm19 Evet yapı meselesi dediğin gibi :) ne güzel ama
Bebeklerimiz sağlıklı olsunda kilo almamız önemli değil verilir nasıl olsa 🥰 bende idael olarak düşünüyorum kilomu :) belli olmuyor almışım almamışım ama yine de dikkat ediyorum ☺️Sadece geceleri nutella kaşıklayasım geliyo uykudan uyanıyorum 🙈 kendime dur diyemiyorum