Sidelya bende gece biberon gündüz emzirme ile devam ettim zaten küvezde kaldıkları için orda hem biberon hemde emziğe alışmışlardı,birde biz ilk 3-4ay prematüre anne sütü takviye tozu kullandık,genelde erken doğan bebeklere veriliyor,ondan da alıştılar sağdığım sütlere ekleyip biberonla günde 3-4 verdikçe alıştılar biberonlara..Bide benim ikizler 6aylık oldular,anladığım kadarıyla sizin bebekler daha küçük ilk zamanlar bizde zor uyandırıyorduk şimdi süt kokusunu duysunlar anında başlıyorlar mırıldanmalara