Mislimelek arkadaşım 37+3 te doğum yaptı ona rağmen mamaya gereksinim duyuldu ama pompaya gerek olmamıştı. Ben 36+1 im kısmetse 37 yi bekliyorum. Pompa lazım olur gibi geliyor ama önceden almadım hastane tipi pompa kiralamayı düşünüyorum. Çekişi daha iyi olduğu için daha çok tavsiye ediliyor. Yani bence acele etmeyin zaten hastanede onlar veriyor baktınız size sürekli lazım ya hemen birisi gider alır ya da kiralarsınız.