BerilTuranHoolu canım su içmeyi gene ihmal etme hiç yoksa 8 bardak falan içmeye çalış bende suyu sevmiyordum kalkıp almaya üşeniyordum eşime dedim 0.5LT lik su şişeleri var ya ondan koli şeklinde alırmısın diye aldı onu yanımda taşıdıkça içmeye başladım yatak başına da koyuyorm çok iyi oluyor o şekilde alışmş oldum☺ Günde 3 tane ondan içsen bile yeterli olur 😇 Birde ben plastik bardağa su koydum içinede biraz sirke tuvaletimi yaptıktan sonra pamukla sildim 1-2 gün içinde hiçbirşeyim kalmadı doktor bana da o ilaçtan verdi ama ben kullanmadm sirkeyle işimi hallettim sende bi dene istersen🤗