BerilTuranHoolu ben 32. Haftamda oldum,erken Doğum olabilir diye üç gün hastanede yattım. Serum verdiler ama içinde neler vardı bilemiyorum tabi. Aman dikkat edin,vücudumuz susuz kaldığı için enfeksiyonu çabuk atamıyoruz,Benin de Sudan midem bulanıyor çünkü🙁 şu an 37 haftadayım hala bir litreyi zor geçiyorum suda. Çok geçmiş olsun