Svlyklc93 Canım ben şerife tuğbaya gittim 3 yıl bıyunca 2-3 ayda hamile kalma sürecinle bşladı ama doğumuma onun mesaisi bittiği için irem yengel girdi acıkcası kendi doktorum yapsın akşam gelsin diye para verebilirdim ama ne gerek var dedim irem hanımda sonuçta aynı kademede doktor şuan 26 haftalık hamileyim şerife hanım doğum iznine ayrıldığı icin ben deniz sarıkayaya gidiyorum cok tatlı bir bayanmış tanıdıktan sonra anladım 🥰