Cnsakf Ben tüm kontrollerime Nisa’ya gittim ve doğumumu orada yaptım. Doktorum Fatma Ersan’dı. Çok memnundum ki zaten Fatma Hanım’da doğum yapan arkadaşlarımın önerisiyle gitmiştim. Normal doğum yanlısı bu arada, 4 buçuk kiloya kadar normal doğum yapacaktım, o şekilde konuşuyorduk ama kısmet olmadı maalesef. Ben doğum yapalı yaklaşık 8 ay oluyor. Normal doğum 1800 TL, sezaryen 2450 TL idi. Hastane eski ve odaları küçük, söyleyebileceğim tek olumsuz şey bu.