SuleDoruk Leylaa76 bunu yıllar önce bende duymuştum. Çok ilginç gelmemişti ama aynı zamanda da mantıklı.
Kahramanandmom Nasil olucak esim okumayacak ezani baska bir tanidik okuyacak ben onlardan once okusam olur mu ki
Leylaa76 Kahramanandmom onu hiç bilmiyorum canım ne desem yalan olur öğrenirsem ben sana haber veririm
Deletedmom0065 GulsahMulayimDastepe peki siz hic bu tarz bir seye maruz kaldiniz mi?ise yariyor mu yani
Leylaa76 Deletedmom0065 Yok ben hiç maruz kalmadım ama çevremdekiler 2 inci veya 3 üncü ismi koyuyolar kimsenin bilmediği ve bir şikayetlerini duymadım
GulsahMulayimDastepe Deletedmom0065 yok Allah’a şükür kalmadım, kaldıysam da haberim olmadı.😄 ama faydası olduğunu düşünüyorum, bu tür işlerde geçmesi için ismin tam olarak okunaması gerekiyor. Hatta öyle Birsey ki kolay kolay nazar bile değmez bana . 😄
Ebruakky Leylaa76 Çok teşekkür ederim. Etrafımda bu zamana kadar böyle şeyleri yapan inanan olmadı ama ben dediğinizi yapıcam kötülüğün kimden geleceği belli olmuyo tedbir almakta fayda var
Leylaa76 Ebruakky Aynen bencede canım bilemiyosun hiç de birşey kaybetmezsin yapmayla bende yapıcam inşAllah☺️
Deletedmom0065 Eceguldemir valla koyalim o zaman dimi. Kulagina okunurken bir isim daha soyleriz ne olacak:)
Simos44 Leylaa76 peki hemen yapılması şart mı gizli ismi güvendiğimiz başkasına sonra okutsak olur mu ayrıca isim koyulduktan ve ezanı okunduktan sonra
Deletedmom0071 Simos44 ilk ezanda ne okunursa isim odur bu yüzden sonrasında koysanız aynı şey olmuyor maalesef.
Esramese Leylaa76 mantikli aslinda bunu 1ay once yazsaydn basina gelmis biri olaraktn onlem alabilirmişim aslinda😊
Deletedmom667 Leylaa76 evet canım bende 3 isim koydum ilk isim kimlikte vs yazmıyor sadece eşim ve ben biliyoruz kendısıde bilmicek.. banada bı yakınım soylemıstı o sekılde koyduk🥰