Leylaa76 bu uslubla daha fazla muhatap olmamanıza çok sevindim zira ilahiyat okudum diye kimseyi bu şekilde aşagılamaya ve hele ki dini Bi konuda çirkefleşme gibi bir şey söz konusu oldugunda susmanıza çok sevindim biz ilahiyat okumuş insanlar daha fazla sevgi dolu ve iyimser yaklaşmalıyız dinimizin hoşgörüsünü insanlara göstermeliyiz ama ne yazıkki arada böyle şeylere rastlayabiliyoruz bir ilahiyatçı olarak kusura bakmayın lütfen.