M-Ali bende suan hamileyim oğlum tam 3 yaşında olunca ben dogum yapmıs olucam suan 2 yas 8 aylık sizce bir sıkıntı olur mu ssvd de doktorum deneyebilirsin şartlar el verirse dedi, dogumun kolay olması için ne yapabiliriz birde alttan dikiş sezeryan dikişinden zor olmaz mı acaba 🤔