Cemre15 M-Ali sezeryan olduktan sonra kaç yıl ara verip normal doğum yaptırıyorlar ben de sezeryan oldum doktoruma sorunca yasa olarak yasak dedi içteki dikişleri etkiler dedk sizde de böyle durum oldu mu?
Carikan Hnsa ilk gebeliğim forumda geziniyorum. SSvd kısaltmasını çok gördüm. Ne demek acaba çok merak ediyorum 🙈
Hnsa Nrmnism normal dediyse doktorunuz hamd edin ben hamileliğim boyunca sezaryenden korktum ve günümü beklemek durumundayım sezaryen için. Kolay olması için gereken şeyleri yapın elinizden ne geliyorsa ve gerisini Allah Teala’ya bırakın dua edin bol bol. Güzel bi doğumunuz olur inşeallah🌷
BaharTabih M-Ali maşallah keşke bizde hemen böyle kavuşabilsek yavrularımız 😊😊 Allah analı babalı büyütsün
Min_nak Ay maşallah ya rabbim bize de nasip etsin.. Benimde sanırım dün akşam nişanım geldi geceden beri de hem kasık hem belden gelen ağrılar var.. 38+4 üz.. Şu an nst deyim bakalım doktor ne diyecek
SemaAsya M-Ali Ayyy maşallah. Allah nazardan saklasın inşallah. Güle güle büyütün yavrularınızı 😍 ❤️❤️❤️
Aleww M-Ali Hayatımda okuduğum en kısa Doğum hikayesi bu oldu :) Rabbim size ve çocuklarınıza uzun ve sağlıklı ömürler versin. İlk normal doğumunuz da böyle kolay mı olmuştu, yoksa buna siz de mi şaşırdınız? :)
M-Ali Anneyimki canım perina masajı sqaut papatya çayı rezene çayı tükettim son haftalar rabbim hepinize hayırlı doğumlar nasip etsin
M-Ali nimett canım perina masajı sqaut papatya çayı rezene çayı tükettim son haftalar rabbim hepinize hayırlı doğumlar nasip etsin
M-Ali Sevgimelegim canım perina masajı sqaut papatya çayı rezene çayı tükettim son haftalar rabbim hepinize hayırlı doğumlar nasip etsin