Adetim çok düzenlidir 27 sinde olmuşsun birdaha ki ay 22sinde olurum ordan anladım kaşık ağrılarım oldu acaba adet olucak mıyım diye düşündüm ama bu ay korunmamıştım ağrılarımda yerleşme ağrısı deri doktor. Diğer gebeliğim 6 . Haftada düştü kesesini gördük normaldi iç gebelikti kendimi çok yormuşum kalp atışını duyamadım kendi kendine düştü ama rahmimi filan temizlediler tam kürtaj sayılmazmış şimdide korkuyorum inşallah birşey olmaz 🙏