feyzatopsakal Bebisaskina 8 ocak 🤗 Daha başlamadı arada gelecek gibi oluyo ama yok inşallah başlamaz çok uyuyorum ben 😀🙈
HlyaZengin Bebisaskina benim bulantılarımda çok fazla üstelik gece bile uyumamı engelleyecek kadar [bilinmeyen] aynı tarihteyiz ikimizde🙂
HaticeTygnTpc Bebisaskina Şuan 7+5 iz SAT 05 ocak. 4+6 da predictör testte pozitif çıktı ertesi gün tahlil verdim beta 3200 çıktı. 5+2 de ilk ultrasona girdim sadece kesem gözüktü. 6+4 te ikinci ultrasonda meleğim gözüktü kalp atışı karından duyulmadı sırf kalbini dinlemek için alttan baktırdım şükür duydum ve gördüm ekranda pır pır atışını. Sabahları ve geceleri mide bulantım (sabah öğürtülü bazende safra suyuma kadar çıkıyo 🙁 halsizlik uyku bel ağrısı bide baş ağrısı oluyor. Canımın çektiği şeylerde oluyor. İşte böyle Rabbim herkesi yavrusuna sağ salim kavuştursun inşallah 😍😍😊😊
Purplebliss 28 ocak benim , şu an 4+2 deyim , ilk hamileliğimde 6.haftada başlamıştı bulantım, bakalım bu sefer nolcak 😄
sercen Bizde 5+6 bulanti hafif basladi iki gundur rabbim yardimcimiz olsun kalp atisini duydunuz mu 🙂
Ozlemgln sercen ben duymadım 6 Mart’ta gel dedi doktorum duyarız d di çok heyecanlıyım ve sabırsızlıkla bekliyorum 🤩
Hasgul 18 Ocak benimde dün erken gebelik testi yaptım evde pozitif çıktı bugün kan testi verdim sonuçları bekliyorum bakalım hayırlısıyla bulantım çok var birde halsizlik 🤤
Minnil Hasgul benimde 18 ocak yenimi öğrendiniz ben anlamıştım hamile olduğumu daha 18ide yapmıştım erken gebelik testini hayırlı olsun ☺
Ozlemcakan Ozlemgln 6 martta kaçıncı haftanız oluyor acaba bende en son 6+6 da gittik minik noktamı gördük ama kalbini duyamadık bu Cuma çağırdı 2 mart 7+6 oluyorum
Ozlemcakan Bende 7+2 yim çok şükür hiç bulantım Yok aksine akşamları çok acıkıyorum gün içinde bi ara uyku vuruyor sonra geçiyor daha erken sanırım bu belirtiler için tam anlamıyla hissedebiliriz ama tam bi kusma yorgunluk hali diyemeyiz bilemedim 😊 inşallah böyle devam eder en azından benim için 😊
BetlKurtToker Ozlemcakan bende aynı 6+6 da gittim kalp atışını duyamadık benı de cuma günü çağırdı 2 Mart’ta gidicem inşallah duyarız 🙏
Melike2305 5+3 sanki bugün bulantim var gibi ama zaten migrenim tuttu başım çok kötü agriyo ondan olabilir bir de tam gaz devam eden karin agrım var ki feci
Sisi Melike2305 Hasgul canim sonucunun cikmis olmasi lazim aksam 7 gibi cikiyo sistemden bakabilirdin eger kodunu alsaydin saglik ocagindan
Hasgul Minnil dün erken gebelik testiyle öğrendim bugün kan tahlili verdim sonucunu bekliyoruz bakalım 🤗
FundaMuminCoskun Minnil benımde 18 ocak 5+5 im bgun sadece kasık agrılarım var bide göğüslerimm cok fena acıyo mide bulantım ALLAHa şükür daha hiç olmadı 2 gun snra doktor konrtole cgrdı keseye bakıcakmıs ama kalp atısını duyrmıyım acaba
Handecetin 27 Ocak son adet tarihim. Ben hissettim sanırım anne olacağımı. 23 Şubatta test yaptım pozitif çıktı ☺ 24 şubatta kan tahlilinde 3 haftalık dedi ☺ 2 Mart'ta gidicem tekrar ultrasonda görürüz inşallah dua edin kızlar ilk gebeliğim düşük olmuştu
Minnil Handecetin benimde ilk gebeliğimde kalp atışını duyamayınca kürtaj olmuştum.şimdi bende çok erken hissettim hamile olduğumu acaba bununla bi alakası varmıdır. Adetim geçmeden anladım hamile olduğumu emin olmak için test yaptım ☺
Purplebliss Handecetin benim de aynı sizle,28 ocak son adet tarihim, ilk gebeliğimde ikizlerimi kaybettim ben de. Umarım hepimiz de sağlıkla alırız kucaklarımıza