Yigitbebek hiç canını sıkma derim sonuç ne olursa olsun. Bizim için çok özel bir bebek ve en önemlisi bu bir hastalık değil. Çok şükür bi sağlık problemi yok, canı yanmıyor ağrısı sızısı yok buna şükrediyoruz biz. Sadece biraz daha fazla ilgilenmemiz gerek başka bir farkı yok