Sever darısı benim ve diğer tüm bebek bekleyenlerin başına inşallah, sağlıkla alırız inşallah bebeklerimizi kucağımıza senin adına da çok sevindim sağlıkla büyüt yavrunu❣️ Benim bebeğime de ensesi kalın dendi beklemesi zor kaç aydır içim içimi kemiriyor üzülüyorum ağlıyorum isyan etmiyorum çok şükür, her şey Allah’tan dediğin gibi biz de doğurur doğurmaz yazabiliriz inşallah sağlıklı doğdu çocuğumuz diye 😊🙏🏻🙏🏻🙏🏻