hulya_1919 Ayferesin inanılmaz belim ağrıyor sonra geçiyor aralıklarla böyle ağrım oluyo adette olmuyorum normalmi sizce adetime 4 gün var
Ayferesin hulya_1919 hulya_1919 evet canim benim ozellikle hep sol kasigim agridi bide belim agridi onlardan suphelenmistim hamile oldugumu
ESENarslanhan Ben adetten 2 gün önce verdim (15 temmuz) 0,1 cıktı. 1 hafta sonra adetim gelmeyince tekrar yaptırdım. (22 temmuz) 299 cıktı. Geç döllenme olmuş. Şuan bile inanamıyorum. Allahtan ümit kesilmez. Inşallah hayırlı bi evlatda size nasip olur
hulya_1919 ESENarslanhan süper Allah gönlünüze göre vermış herhangi bir leke yaşadınızmı pembemsi bu dönemde
hulya_1919 Ayferesin çok hafif pembesi kan oldu kilodumda Adet olmuş olabilirim ama bu kadar pembe olmazdıkı bnm