Aylingizem çok afedersiniz de ben sizin önerinizi merak etmedim, size bir soru sormadım, kullandığım bir üründen bahsederken bana cevaben “gebelikte kullanılmaz” yazan sizsiniz, hâlâ da ısrar ediyorsunuz. Ben organik bir üründen bahsettiğimi söylemedim, petrol ürünleri mevcut olmadığından içeriğinin temiz olduğunu, leke karşıtı olmadığını, hamileler için özel seri olduğunu belirttim. Pardon ben bir başka ürünle karıştırmışım, diyebilirsiniz. Mesleğiniz nedir, hiçbir fikrim yok ama hangi meslekte çalışıyorsanız çalışın öncelikle bu üslubunuzu değiştirin. Ayrıca bilmediğiniz ürünler olabilir, bilmiyorum diyebilirsiniz. Naçizane tavsiyem🙏🏻