Tubanasli içeriği temiz olduğu için Frei-Öl kullanıyorum. Hamile olduğumu öğrendiğim andan itibaren kullanmaya başladım ben. Göbeğin çıkınca kullanırsın diyenlere bakma, vücudunun elastikiyetini ne kadar erken desteklersen, cildini ne kadar neme doyurursan o kadar iyi ancak bazı kremler var (lierac gibi), içeriği temiz değil, petrol ürünleri mevcut, o yüzden onların 3.aydan önce kullanılması önerilmez. Genetik faktörler önemli olsa da önlem alıp cildini desteklemen önemli bence🙏🏻