Beyzaelitas Merhabalar 7 + 3 deyim inanılmaz derecede mide bulantım var umarım 3 ay bir an önce gecer sabah akşam gece fulll hep kusuyorum 😢 Aliss_36
aaoksuzoglu Ben 6+2 günlüğüm iki gündür çıkarıyorum ne yesemde yemesemde çok zor bişeymiş ölü gibi yatıyorum resmen ve sevınıyodum bugüne kadar da bulantım yok diye ama şimdi ortaya çıkmaya başladı ama olsun rabbim evlat vermiş gerisine şükredicez 🤲🏻😊ayrıca ekşiye çok aşeriyodum 😀
Kadererbay Bende 8+1 günlük hamileyim,aşerme değilde daha çok ekşi ve tuzlu oda mide bastırması için, bu haftalar bulantının en yüksek olduğu zamanlarmış, ama bunada şükür 🤲🏻
Hikmethanim_07 Minikmucizeee Yemek yedikten hemen sonra uzanma birde yağlı salcalı baharatli ekşi limon mideni rahatsiz edecek yiyeceklerden uzak dur
MrsClk Benim henüz çok yeni 4+5 günlük 😌 ama benim belirtilerim sürekli olmuyor beni çok korkutuyor, mesela adetten 2 gün önce öğrendim sürekli uyukluyordum uyku hali vardı ama 2-3 gündür uykum gelmiyor 🤷🏻♀️ Göğüslerim acıyordu şimdi bazen acıyor bazen acımıyor git gide şiddetlenmesi gerekmez mi bu belirtilerin.. Birde benim 2.5 sene üstüne oldu o yüzden yattığım yerden kaldırmıyor annem yorumladığım için mi belirtim olmuyor acaba
aaoksuzoglu MrsClk canım benim illa belirti olucak diye bişey yok ki her kişinin hamileliği kendine özel o yüzden evham yapma 😊
Telatabih MrsClk merhaba herşeyimiz aynı benimde 4+3 ilk zamanlar daha çok hissediyordum şimdi hissedemiyorum ve 2 sene üzerine oldu 😊
MrsClk aaoksuzoglu ama işte adetten önce bile belirtim vardı hani hiç olmasaydı bu kadar dert etmezdim 🙄 daha da şiddetlenmesini beklerken böyle olunca iyice paranoyak oldum sapık gibi kendi göğüslerimi elleyip duruyorum acıyor mu diye 🤦🏻♀️
Fatoseymentoygar 7+5 olduk bulantı bi kaç gündür yok maden suyuna bir limon sıkıp öyle içiyorum biraz rahatlatıyor oğlumda bir kez bile çıkarmamıştım ama bu farklı
aaoksuzoglu MrsClk Canım sakın ucunu elleme göğsünün yoksa doğum yapınca emziremiyomuşsun yara oluyomus 😒☺️
Fatoseymentoygar İlk zamanlar benimse çok acıdı göğüslerim ama bi kaç gündür hafifledi Sanki vücut alışıyor sanırım o yüzdendir
Telatabih MrsClk evet 😍😊 benim ilk beta 37,9 23 ağustos tarihinde regl a bir gün vardı ikinci beta 66,14 26 ağustos tarihinde doktor biraz korkuttu ama sizin nasıl acaba?
MrsClk Telatabih benim 22 Ağustos’ta reglimden 2 gün öne 95.5 çıktı 24 Ağustos regli günümde ise 237 çıktı belki daha geç yerleşmiştir canım 1-2 gün bile önemli
Tbnrcelik Şu yorumlari okuduğumda ne kadar mutlu oluyorum. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🎀 3 yillik evliyim bizde çok istiyoruz. 9 gün günüm geçti heveslenmek istemiyorum 😊 hamilelerin duası kabul olur dua edin olur mu 🤲
MrsClk Tbnrcelik Rabbim isteyen kimseyi bununla sınamasın tez vakitte hayırlı sağlıklı gelsin bebişin inşallah 💕