Aleynaalper1 Post açmıştım karnım küçük diye 😂 32+1 bugün kontole gittim tam 2 kg 43 cm ve cok güzell bir kız maşallah deyin resim atmıcam 😂 duduşları kocaman renkli ultrasonda görünce yiyecektim 😀😍 sizin boy kilo kaç oldu arkadaşlar 🤗
ilkinn Aleynaalper1 30+5te gitmiştim 1750 kgydu bal kızım. Nazlı olduğu içinn hanımefendi Bi yüzünü tam göremedik yarısı ancaa na sanki kirpikleri var gibiydi uzunn :))
Misskokulumm Aleynaalper1 karnını merak ettim açıkçası 🤭karın büyüklüğüyle bebeğin gelişimi bağımsızdır canm bende senin gibi düşündüm başta sonra bebeğimin kilosu ıyi çıkınca icim rahatladi
Prensesgeliyor Aleynaalper1 dün 31+6 da kilosu 1500 çıktı bugün tam 32 yiz biraz az dedi kilosu ama napayim 🤷
Aleynaalper1 El_mu maşallah 🧿😀 ya korkuyordum karnım küçük diye ama kilosu iyi çıktı sükür ben 1500anca olmuştur diyordum 🤗
Aleynaalper1 ilkinn maşallah kirpikleri uzun bebeklere bayılıyorum 😍 ben ilk kez bu kadar net gördüm 🤗😀
Aleynaalper1 Misskokulumm bende vallahi gören küçük diyor bide yatınca karnım kağıt gibi oluyor hiç hamile değilim gibi oluyor bazen 😂 korkuyordum ama şükür rahatladım bugün
Kubra9595 Bende 31+5 im en son 29+5 de gitmistim 1.50o grmdı sabirsizlikla persembe gününü bekliyorum 2 gündür karnimin üstü aciyor sanirim yer aciyor kendine prenses 😍
Aleynaalper1 Kubra9595 evet bazen yukarı cıkıyor ama genelde aşagıda 😀 makat duruşu hala dedi sizinde öyle mi dönmüş mü ☺️
Satiii Bende dün farklı bir hastaneye gittim 31 haftalığız. 2230gr dedi haftasından ileride suyun da biraz fazla dedi kafama takıldı yarın herzaman gittiğim doktora tekrar gidicem 😔
Kerem_alyadua Satiii benmde 10gün önden gidyr ama suyum fazla değil doktr yinede aclık tokluk sekerine baktr dedi
Aleynaalper1 Satiii geçmiş olsun inşallah normale döner canım üzülme ❤️ Bu haftaya kadar geldik çok sükür az kaldı sabredelim 😊
sebnemrah Aleynaalper1 32+2 yim bnDe oglusum olcak 18 agustosta boy 44 cm kilo 2.375ti ben suratini goremedim inatci bizimki 😀
Aleynaalper1 sebnemrah ahah😂 bazıları göstermiyor benim kız süslü sanki poz veriyordu 😀 kilosu boyu iyiymiş maşallah 🧿 Hayırlısıyla alın kucagınıza ❤️
Kubra9595 Aleynaalper1 yani en son gittimde bas assagiydi dogum pozisyonunda ama su zamana kadar o pozisyonu degistirdigi oluyor sonra gene dogum pozisyonu aliyor ins son zaman degistirmez 😂
sebnemrah Satiii Ben yaptirdim cocugun kilosu haftasina gore onden gidiyor seker hastalarinda olurmus cok sukur seker cikmadi bende oglusum tontik olcak 😊 dr istiyorsa yaptirin iki dilim baklavayla esdeger bir seker yuklemesi riske atmaya degmez
sebnemrah Aleynaalper1 Valla ya hic alttarafi hep meydandanda daha bir kere neye benziyor goremedik 😅😅 ay onun süsünü yirim yaa cok tatlilar sipalar ❤🙆 Ben vaktin gelmesini iple cekiyorum artik ❤🙆😍